Csatlakozz hozzánk, ha szeretnél egy jó csapat része lenni, inspirál a pozitív légkör és igényled a fejlődési lehetőséget!
Dolgozz családias légkörben, professzionális, igényes munkakörnyezetben, stabil, dinamikusan fejlődő cégnél!
Könyvelő irodánk modern gondolkodású, hitvallásunk, hogy lehet a munkát jó kedvvel és mégis profi szinten, kiszámítható, fenntartható módon is “művelni”.
Legfőbb szakterületünk a könyvelés, bérszámfejtés, adóstratégiai tanácsadás!
Kis- és középvállalkozások könyvelését, bérszámfejtését, adótanácsadását végezzük. Illetve adó stratégiai tanácsadással, könyvelési audittal és esetenként egyéb pénzügyi, asszisztensi szolgáltatásokkal is támogatjuk a velünk együttműködő cégeket.
Olyan új főkönyvelő munkatársat keresünk magunk mellé az alábbi pozícióra, aki mindenben szívesen a segítségünkre van!
FŐKÖNYVELŐ
Mik lesznek a feladatok?
Amint beilleszkedtél a csapatunkba és át láttad a cégünk rendszereit és cégfilozófiánkat, az iroda számviteli/adózási szakmai irányítása, kontrollja lesz a fő feladatod. Irodánkkal több éve (5-6 év) szorosan együttműködik az adozona.hu egyik adótanácsadója, aki segíti a munkánkat. Ő mindenben a segítségünkre van (adótanácsadó és számvitel tanár is, illetve gyakorlatban is könyvel), mind a könyvelés, mind az adózás területén gyakorlatiasan támogatja irodánkat.
Könyvelési, adózási határidők nyomon követése és betartatása irodavezetővel együttműködve.
Az adózási és könyvelési határidőkkel képben kell lenned és a szakmai feladatokat úgy kell menedzselni az irodavezetővel együttműködve, hogy a határidő 100%-osan be legyen tartva és a szakmaiság, precizitás se sérüljön az idő nyomás miatt.
Főkönyvi kivonatok és azok alátámasztásának ellenőrzése
A munkatársak által elkészített főkönyvi kivonat ellenőrzése, szükség esetén szakmai támogatás. Fontos szempont, hogy ügyfél szempontból is megfelelő legyen, nem csak szakmailag. Havi, Negyedéves kimutatások, riportok (pl.:eredmény levezetés ügyfeleknek közérthető módon) készítése és kiküldés ügyfeleknek.
Külső adószakértővel való szoros együttműködés és tanácsadás ügyfeleknek
Irodánkban kiemelt hangsúlyt fektetünk arra, hogy ügyfeleink cég specifikusan kihasználják a számukra legkedvezőbb adózási stratégiai lehetőségeket (Pl. KIVA adózás). Ezzel kapcsolatos számítások és tanácsadás is a feladatod lesz.
Nem elvárás az adótanácsadói végzettség, de az adózási tapasztalat és jártasság (kiemelten a kiva, tao, kata és áfa) igen, viszont van sok használható segítség, amit jól kell tudni használni.
Nálunk nem az a lényeg, hogy mindent tudj, hanem az, ha nem tudod, akkor legyen rá igényed, hogy megkérdezed valakitől vagy utánanézel, azaz mindig a megoldásra törekszel. A végeredmény számít, aminek jónak kell lennie.
Kiemelt ügyfélközpontúság - ügyfelekkel való kapcsolattartás
Az ügyfelekkel való kapcsolattartás is a feladataid közé fog tartozni (Főként emailben, de telefonon és néha személyesen is). Számunkra kiemelten fontos a jó ügyfélkapcsolat, ezért ha kifejezetten nem szeretsz kommunikálni, akkor ez az állás nem neked való.
Irodánk egyik legerősebb értéke, hogy az ügyfelekkel kedvesen és támogatóan, segítőkészen működünk együtt, ezért ehhez a pozícióhoz is elvárás a kiemelt ügyfélközpontúság.
Jogszabályok folyamatos követése és ismerete
A napi szintű feladataink elvégzéséhez a jogszabályok követése és ismerete fontos. A régi munkatársaktól és ügyvezetőktől nálunk bármikor kérdezhetsz. Adó szakmai fórum (adozona.hu) hozzáférésünk is van, illetve Adó- és Számviteli szakértőnk nem csak a munkánkat támogatja, hanem a szakmai felkészültségünket továbbképzésekkel is segíti.
Zárásokban való részvétel, mérleg időszak megszervezése, szakmai felügyelete
Havi, negyedéves, éves zárásokban való aktív részvétel, a többi munkatárssal együtt működve. Minden könyvelő irodában mások a szokások, így Nálunk is. A régi munkatársaktól, ügyvezetőktől és pontos folyamatleírások segítségével nagyon hamar el tudod sajátítani a Nálunk lévő zárási feladatokat.
Az év zárás szakmai felügyelete (vannak folyamatleírásaink és csekklistáink, ami segíti a munkatársak hatékony és precíz főkönyvezését) is feladatod lesz figyelembe véve, hogy a határidőt könnyen tarthassuk, illetve melyik ügyfélnek szükséges a korábbi zárás.
Elvárások
Ha mérlegképes könyvelői végzettséggel rendelkezel és legalább 5 éves könyvelő irodai tapasztalatod van, szereted a precíz és minőségi munkát, valamint szeretnél egy olyan cégnél dolgozni, ahol még számítanak az emberi értékek is jelentkezz bátran.
Végzettség
Olyan főkönyvelő munkatársat keresünk, aki Mérlegképes könyvelői végzettséggel és legalább 5 éves könyvelő irodában szerzett tapasztalattal rendelkezik. Előnyt jelent, ha adótanácsadói végzettséggel és vagy adózási tapasztalattal is rendelkezel. Korábbi főkönyvelői tapasztalat szintén előnyt jelent.
Önálló, felelősségteljes, precíz munkavégzés
Az ideális jelölt olyan, aki a feladatait képes önállóan, felelősségteljesen és precízen elvégezni. Kérdezni és segítséget kérni Nálunk mindig lehet, senki nincs magára hagyva.
Kiemelten fontos ehhez a pozícióhoz a „Józan ész” típusú logikus és reális gondolkodás mód.
Határidő érzékenység
A határidő érzékenység Nálunk azt jelenti, hogy nem csak a saját határidőnket kell tartani, hanem a cégszintű határidő a legfontosabb. Ha szükséges akkor besegítünk egymásnak, mert kész kell lennünk határidőre csapatszinten is.
Számítógép felhasználói szintű kezelése (excel, word, internet):
A K&K Consulting-nál a könyvelési és napi folyamatok egy része már automatizált, ezért fontos, hogy a számítógépet rutinosan tudd használni. Ettől függetlenül a precizitásodra és a logikus gondolkodásodra is szükség van, mert az automatizált dolgok csak akkor eredményesek, ha jól vannak kontrollálva.
Egyéb
elvárások
Nálunk nagyon fontos a csapatszellem, a jó hangulat, a pozitív gondolkodás. Ha úgy érzed, hogy igazak rád az alábbiak is, akkor jelentkezz bátran! 🙂
Szemléletmód
Pozitívan gondolkozol, mindenben keresed a jót és a lehetőséget. Az akadályok helyett a megoldásokra fókuszálsz.
Önfejlesztés
Belső igényed van önmagad fejlesztésére – nem csak szakmai értelemben. Csapatunk tagjaira jellemző, hogy folyamatosan tanulnak, fejlesztik magukat, és nem csak a szigorúan munkakörhöz kapcsolódó területeken.
Közösség
A jó csapatszellem nálunk kiemelten fontos. Ha szeretsz támogató emberek között dolgozni és úgy gondolod, hogy a munkahelyed nem csak egy hely, ahonnan pénzt kapsz, hanem fontos, hogy jól is érezd magad, akkor jelentkezz hozzánk.
Előnyök, ha nálunk dolgozol
Olyan helyen dolgozhatsz, ahol nincsenek bomlasztó munkatársak, jó a csapatszellem és mindenki a profizmusra törekszik a munkájában. Folyamatosan fejlődhetsz szakmailag is és anyagilag is amennyiben Te is hatékonyan és eredményesen dolgozol.
Folyamatos fejlődés, tanulás
Ha nyitott vagy a tanulásra, akkor minden lehetőséget biztosítunk számodra (könyvek, képzések, tanfolyamok), hogy fejlődni tudj.
Csapatépítő programok
Gyakran, szinte havi rendszerességgel csapatépítünk, ami lehet egy közös ebéd/vacsora, Közös társasozás, játék (Activity, Solo, Biliárd, Szabaduló szoba stb.), futóversenyen való céges indulás, buli, vagy bármi, amit a csapat közösen kitalál.
Versenyképes jövedelem
A tudásodnak és elért eredményeidnek megfelelő, nagyon méltányos bejelentett jövedelem, folyamatos fejlődés anyagilag is. Amennyiben hatékonyan végzed a munkád, és ezért jobban teljesít a cég is, akkor ez hatással lesz a fizetésedre is. Ha vannak ambícióid, itt lehetőséget kapsz ezt megmutatni. Ha értéket akarsz adni a munkáddal, számít, hogy amit csinálsz, az helyes és jó legyen, akkor a fizetésedben is megjelenik a munkád jutalma.
Jó társaság
Fiatalos, céljai megvalósítása iránt elkötelezett csapat, és egy összetartó, pozitív, a munkahelynél többet jelentő közösség. Ez jellemzi a K&K Consulting csapatát, melynek most te is tagja lehetsz! Nálunk nincsenek lehúzó, bomlasztó emberek, nincs negatív hangulat, minden csapattag nagyon alapos kiválasztás után kerülhetett csak be közénk. A cégvezetők is az emberi stílusú vezetést képviselik.
Ügyfeleink ezt gondolják rólunk...
Számomra fontos volt a cégem megalapításánál, hogy a pénzügyeket, a könyvelést és adó tanácsadást egy olyan Csapatra bízzam akik profik és naprakészek az éppen aktuális változásokkal kapcsolatban! Az sem elhanyagolható egy hosszútávú együttműködésben, hogy emberileg is meglegyen az összhang, kiválóan működik a kommunikáció és a személyes kapcsolat is.
Ha Neked is fontos, hogy a céged könyvelését egy profi és pontos könyvelőirodára bízd, jó helyen jársz!
Nem csak szakmailag, de emberileg is kiváló csapat! Csak ajánlani tudom!

Korrekt, kedves és a szakmájukban kiváló emberek. Kívánhat bárki ennél többet? Andinál és Balázsnál igen, hiszen ez elmúlt több mint hét évben nem tudtam olyat kérni vagy kérdezni, amiben nem tudtak vagy akartak volna segíteni. Együtt nőttünk a könyvelő irodájukkal és azt hiszem együtt is maradunk most már. Örömmel ajánlom minden cégvezetőnek a K&K Consulting Könyvelő Irodát, akinek fontos a jó személyes kapcsolat és a rugalmasság.

Szívesen ajánlom az irodát, mivel egy maroknyi csapat jól összedolgozva, pontosan, precízen, lelkiismeretesen, megbízhatóan végzi a munkát részünkre 2016. óta. Náluk mindig valaki felveszi a telefont és mindig van segítség, ha szükség van rá.
Szakmai kérdésekben egyértelmű, alapos, naprakész, gyors válaszokat, tanácsokat kapunk és szükség esetén jogi, adózási területre specializálódott szakértőket is bevonnak a válaszadáshoz, így minimalizálva az esetleges ellenőrzések bírság kockázatát és nagyban segítve, megkönnyítve az ügyvezető munkáját.

A K & K Consulting Könyvelő iroda tulajdonosait és csapatát valamivel több, mint egy éve ismertem, egy kompetens ismerősöm ajánlása útján jutottam el hozzájuk. Az ajánlásban nem is csalódtam!
Számos könyvelőn túl elmondhatom, végre nem kell aggódnom a könyvelés miatt, minden helyesen van elvégezve. Amit szakmailag kapok pontosság, precizitás, szakértelem. Amit emberileg az egy tiszta, kedves, közvetlen kommunikációs csatorna, ami nagyon megkönnyíti az együtt végzett munkát.
Várakozásomon felülien vagyok elégedett a munkájukkal, örömmel ajánlom Őket bárkinek!

Ajánlás révén jutottam el a K&K Consulting Könyvelő Irodához. Rögtön egy komoly kihívással kellett megküzdeniük, hisz a rapid könyvelőváltás miatt egy lezáratlan pénzügyi évet kellett átvenniük, s remekül megbirkóztak a feladattal.
Érdemben az első perctől fogva maximális biztonságban éreztük magunkat velük, hisz abszolút profizmus jellemzi munkájukat, mindenre kiterjed a figyelmük, időben tájékoztatnak a bennünket érintő változásokról. Megnyugtató, hogy velük profi képviseletet kapunk a különböző hatóságok előtt, a bevallások, mérleg mindig időben előáll. Az év közbeni eredményekről is rendszeresen kapunk tájékoztatást.
A szakmai munka mellett számomra az is nagyon fontos, hogy emberileg is kifejezetten kellemes a két vezetővel az együttműködés, és a K&K munkatársai is nagy összhangban dolgoznak az én kollégáimmal.
2019-ben lépünk együttműködésünk hatodik évébe, s eszem ágában sincs váltani.

Bátran ajánlom a K&K könyvelő csapatát mindenkinek aki tisztességes üzletben érdekelt vállalkozást vezet.
A tulajdonosok (fiatal házaspár), akik nagy-nagy gondossággal válogatják meg a Náluk dolgozó embereket (a mai világban ez nagyon ritka), mind szakmailag és mind emberileg.
(Ez nem csak duma, Tényleg!)
Nekem már 6 éve könyvelnek. Eddig nem volt egyetlen egy panaszom sem Velük, ha valami kérdés felmerült akkor a lehető legrövidebb időn belül (még ha saját tapasztalat alapján nem is volt tudható a megoldás) időt, energiát nem kímélve profi módon utána jártak a kérdésnek olykor ha szükséges volt külön szakértőt is bevonva.
Jóérzésű, tisztelettudó, precíz, szakmailag elkötelezett, dinamikus csapat.

Spisák Sándor
Hosszabb ideje vagyok üzleti kapcsolatban a K&K Könyvelő Irodával, amelynek profizmusa számomra biztonságot jelent.
A könyvelő irodára jellemző, hogy tudják, hogy ügyfeleiknek mi a prioritása és kreatívak a probléma megoldásában.
Ami nekem fontos, hogy mindkettő dinamikus személyiség, az első perctől kezdve létrejött köztünk az összhang, és a kiváló kommunikáció.
Minden üzletember számára ajánlom a könyvelő irodát, ha a fenti elvárások nekik is fontosak, amelyről nincs kétségem.
Dr. Kiss György
Fehér Gyémánt Bt
2014. óta bíztam meg Balázsékat vállalkozásom könyvelésével és két éve férjem cégeinek könyvelését is ők végzik, problémamentesen, precízen és naprakészen.
Mindig rendkívül segítőkészek, kéréseinkre, kérdéseinkre nagyon rövid időn belül kapunk választ, még akkor is, ha a könyvelő feladatokon túlmutató, egyéb természetű tanácsot kérünk tőlük. A csapat minden tagja nagyon kedves és magas színvonalon végzik munkájukat.
Aki szeretné vállalkozását jó kezekben tudni, annak mindenképp őket ajánlom!

Opálszkiné Lédeci Beatrix
Mo-Pro Kft
A munkavégzés helye
Budapest, 14. kerület, Kerékgyártó utca 47-49.
Miért mi?
Legyél Te is a csapatunk tagja, mi már várunk rád 🙂
Az alábbi űrlapot töltsd ki, valamint csatold az önéletrajzodat (nettó fizetési igény megjelöléssel) és egy motivációs levelet (Hogy miért szeretnél Nálunk dolgozni?)! Hamarosan felkeresünk!