Nálunk egy jó csapat, pozitív hangulat és fejlődési lehetőség vár. 🙂
Családias légkör, professzionális környezet, stabil háttér!
Hiszünk abban, hogy lehet a bérszámfejtést is jó kedvvel és mégis magas szinten, kiszámítható, fenntartható módon is “művelni”.
Fő szakterületünk a könyvelés, bérszámfejtés-munkaügy és adóstratégiai tanácsadás
Kis- és középvállalkozások könyvelését, bérszámfejtését, adótanácsadását végezzük. Illetve adó stratégiai tanácsadással és esetenként pénzügyi asszisztensi szolgáltatásokkal is támogatjuk a velünk együttműködő cégeket.
Olyan új munkatársat keresünk magunk mellé az alábbi pozícióra, aki mindebben szívesen a segítségünkre van:
Bérszámfejtői állás
Mik lesznek a feladatok?
Amint beilleszkedtél a csapatunkba és át láttad a cégünk működését, rendszereit, a rád bízott cégek teljes körű bérszámfejtését önállóan végezheted.
Bérszámfejtés, adminisztráció
Ügyfeleink munkavállalóinak és egyéb jogviszonyainak teljes körű bérszámfejtése és ahhoz kötődő adminisztratív feladatok ellátása.
Bérfeladás könyvelés felé
Bérfeladás készítése könyvelés felé. Ezzel kapcsolatos egyeztetések, kimutatások készítése, könyvelő munkatársakkal együtt működve.
Adatszolgáltatások, bevallások készítése
NAV felé bevallások (havi 08-as, SZJA-bevallás, egyéb bérjellegű bevallások stb.) elkészítése és beküldése ügyfélkapun keresztül. Munkaügyi KSH-jelentések, pénzbeli ellátások elkészítése és benyújtása.
Ügyfelekkel való kapcsolattartás
Főként emailben, de telefonon és ritkán személyesen is kapcsolatot kell tartanod ügyfeleinkkel. (Számunkra kiemelten fontos a jó ügyfélkapcsolat, ezért ha kifejezetten utálsz kommunikálni, vagy nem szereted az embereket, akkor ez az állás nem neked való.)
Jogszabályok követése és ismerete
A napi szintű feladataink elvégzéséhez a jogszabályok követése és ismerete fontos. A régi munkatársaktól nálunk bármikor kérdezhetsz. Adó, munkaügyi szakmai fórum hozzáférésünk is van, ahol folyamatosan tájékozódhatsz a jogszabályokról. Valamint egy külső adó, bér, munkaügyi és számviteli szakértőnk segítségét is kérheted.
Könyvelőkkel való együttműködés
Vannak kiemeltebb időszakok a könyvelésben is, ami esetleg a bérszámfejtésben kevésbé sűrű. Ezért a könyvelők munkáját időnként adminisztratív feladatokban is előfordulhat, hogy támogatni kell. Persze a bérszámfejtő munkatárstól nem könyvelési feladatokat várunk el, de csapattagként időnként a többi munkatárssal együtt működés is szükséges lehet.
Elvárások
A cég egyik legfontosabb alapelve az, hogy személyiségében olyan munkatársakkal dolgozzunk együtt, akik nem egymást lenyomva, hanem egymást támogatva működnek együtt.
Ha fontos számodra a fejlődés egyénileg és csapat szinten, Nálunk biztosan megtalálod a számításod.
Nincs más dolgod, csak jelentkezz hozzánk!
Végzettség
Olyan bérszámfejtő munkatársat keresünk, aki bérügyintéző vagy TB-ügyintéző, esetleg mérlegképes könyvelői végzettséggel rendelkezik.
Önálló, megbízható, precíz munkavégzés
Az ideális jelölt olyan, aki a feladatait képes önállóan és megbízhatóan, precízen elvégezni. Kérdezni és segítséget kérni Nálunk mindig lehet, senki nincs magára hagyva.
Határidő érzékenység
A határidő érzékenység Nálunk azt jelenti, hogy nem csak a saját határidőnket kell tartani, hanem a cégszintű határidő a legfontosabb. Ha szükséges akkor esetleg besegítünk egymásnak, mert kész kell lenni.
Számítógép felhasználói szintű kezelése (excel, word, internet):
A K&K Consulting-nál a bérszámfejtési és napi folyamatok egy része már automatizált, ezért fontos, hogy a számítógépet rutinosan tudd használni. Ettől függetlenül a precizitásodra és a logikus gondolkodásodra is szükség van, mert az automatizált dolgok csak akkor eredményesek, ha jól vannak kontrollálva.
Kulcs-Soft bér és RLB ismerete előny. Az ügyfeleink többségét 2020.01. hótól már Kulcs-Soft-al számfejtjük.
Egyéb
elvárások
Nálunk nagyon fontos a csapatszellem, a jó hangulat, a pozitív gondolkodás. Ha úgy érzed, hogy igazak rád az alábbiak is, akkor azonnal jelentkezz!
Csak akkor van értelme jelentkezned, ha ezek igazad rád!
Szemléletmód
Pozitívan gondolkozol, mindenben keresed a jót és a lehetőséget. Az akadályok helyett a megoldásokra fókuszálsz.
Önfejlesztés
Belső igényed van önmagad fejlesztésére – nem csak szakmai értelemben. Csapatunk tagjaira jellemző, hogy folyamatosan tanulnak, fejlesztik magukat, és nem csak a szigorúan munkakörhöz kapcsolódó területeken.
Közösség
Szeretsz emberek között dolgozni. A munkahelyed nemcsak egy hely, ahonnan pénzt kapsz, hanem fontos, hogy jól érezd magad. Értéket akarsz adni, ezért számít, hogy amit csinálsz, az helyes és jó.
Előnyök, ha nálunk dolgozol
Olyan munkatársat szeretnénk, aki számára értékkel bír, hogy itt a piaci átlagnál lehet, hogy magasabb szakmai elvárásoknak kell megfelelnie, viszont hosszú távú biztos szakmai karriert, professzionális munkakörnyezetet, és fiatalos, vidám, családias hangulatú cégkultúrát kínálunk.
Folyamatos tanulás
Ha nyitott vagy a tanulásra, akkor minden lehetőséget biztosítunk számodra (könyvek, képzések, tanfolyamok), hogy fejlődni tudj.
Csapatépítő programok
Gyakran, szinte havi rendszerességgel csapatépítünk, ami lehet egy közös ebéd/vacsora, Közös társasozás, játék (Activity, Solo, Biliárd, Szabaduló szoba stb.), futóversenyen való céges indulás, buli, vagy bármi, amit a csapat közösen kitalál.
Versenyképes jövedelem
A tudásodnak megfelelő, nagyon méltányos bejelentett jövedelem, folyamatos fejlődés anyagilag is. Amennyiben hatékonyan végzed a munkád, és ezért jobban teljesít a cég is, akkor ez hatással lesz a fizetésedre is. Ha vannak ambícióid, itt lehetőséget kapsz ezt megmutatni.
Jó társaság
Fiatalos, céljai megvalósítása iránt elkötelezett csapat, és egy összetartó, pozitív, a munkahelynél többet jelentő közösség. Ez jellemzi a K&K Consulting csapatát, melynek most te is tagja lehetsz! Nálunk nincsenek lehúzó, bomlasztó emberek, nincs negatív hangulat, minden csapattag nagyon alapos kiválasztás után kerülhetett csak be közénk.
Ügyfeleink ezt gondolják rólunk...
Számomra fontos volt a cégem megalapításánál, hogy a pénzügyeket, a könyvelést és adó tanácsadást egy olyan Csapatra bízzam akik profik és naprakészek az éppen aktuális változásokkal kapcsolatban! Az sem elhanyagolható egy hosszútávú együttműködésben, hogy emberileg is meglegyen az összhang, kiválóan működik a kommunikáció és a személyes kapcsolat is.
Ha Neked is fontos, hogy a céged könyvelését egy profi és pontos könyvelőirodára bízd, jó helyen jársz!
Nem csak szakmailag, de emberileg is kiváló csapat! Csak ajánlani tudom!

Korrekt, kedves és a szakmájukban kiváló emberek. Kívánhat bárki ennél többet? Andinál és Balázsnál igen, hiszen ez elmúlt több mint hét évben nem tudtam olyat kérni vagy kérdezni, amiben nem tudtak vagy akartak volna segíteni. Együtt nőttünk a könyvelő irodájukkal és azt hiszem együtt is maradunk most már. Örömmel ajánlom minden cégvezetőnek a K&K Consulting Könyvelő Irodát, akinek fontos a jó személyes kapcsolat és a rugalmasság.

Szívesen ajánlom az irodát, mivel egy maroknyi csapat jól összedolgozva, pontosan, precízen, lelkiismeretesen, megbízhatóan végzi a munkát részünkre 2016. óta. Náluk mindig valaki felveszi a telefont és mindig van segítség, ha szükség van rá.
Szakmai kérdésekben egyértelmű, alapos, naprakész, gyors válaszokat, tanácsokat kapunk és szükség esetén jogi, adózási területre specializálódott szakértőket is bevonnak a válaszadáshoz, így minimalizálva az esetleges ellenőrzések bírság kockázatát és nagyban segítve, megkönnyítve az ügyvezető munkáját.

A K & K Consulting Könyvelő iroda tulajdonosait és csapatát valamivel több, mint egy éve ismertem, egy kompetens ismerősöm ajánlása útján jutottam el hozzájuk. Az ajánlásban nem is csalódtam!
Számos könyvelőn túl elmondhatom, végre nem kell aggódnom a könyvelés miatt, minden helyesen van elvégezve. Amit szakmailag kapok pontosság, precizitás, szakértelem. Amit emberileg az egy tiszta, kedves, közvetlen kommunikációs csatorna, ami nagyon megkönnyíti az együtt végzett munkát.
Várakozásomon felülien vagyok elégedett a munkájukkal, örömmel ajánlom Őket bárkinek!

Ajánlás révén jutottam el a K&K Consulting Könyvelő Irodához. Rögtön egy komoly kihívással kellett megküzdeniük, hisz a rapid könyvelőváltás miatt egy lezáratlan pénzügyi évet kellett átvenniük, s remekül megbirkóztak a feladattal.
Érdemben az első perctől fogva maximális biztonságban éreztük magunkat velük, hisz abszolút profizmus jellemzi munkájukat, mindenre kiterjed a figyelmük, időben tájékoztatnak a bennünket érintő változásokról. Megnyugtató, hogy velük profi képviseletet kapunk a különböző hatóságok előtt, a bevallások, mérleg mindig időben előáll. Az év közbeni eredményekről is rendszeresen kapunk tájékoztatást.
A szakmai munka mellett számomra az is nagyon fontos, hogy emberileg is kifejezetten kellemes a két vezetővel az együttműködés, és a K&K munkatársai is nagy összhangban dolgoznak az én kollégáimmal.
2019-ben lépünk együttműködésünk hatodik évébe, s eszem ágában sincs váltani.

Bátran ajánlom a K&K könyvelő csapatát mindenkinek aki tisztességes üzletben érdekelt vállalkozást vezet.
A tulajdonosok (fiatal házaspár), akik nagy-nagy gondossággal válogatják meg a Náluk dolgozó embereket (a mai világban ez nagyon ritka), mind szakmailag és mind emberileg.
(Ez nem csak duma, Tényleg!)
Nekem már 6 éve könyvelnek. Eddig nem volt egyetlen egy panaszom sem Velük, ha valami kérdés felmerült akkor a lehető legrövidebb időn belül (még ha saját tapasztalat alapján nem is volt tudható a megoldás) időt, energiát nem kímélve profi módon utána jártak a kérdésnek olykor ha szükséges volt külön szakértőt is bevonva.
Jóérzésű, tisztelettudó, precíz, szakmailag elkötelezett, dinamikus csapat.

Spisák Sándor
Hosszabb ideje vagyok üzleti kapcsolatban a K&K Könyvelő Irodával, amelynek profizmusa számomra biztonságot jelent.
A könyvelő irodára jellemző, hogy tudják, hogy ügyfeleiknek mi a prioritása és kreatívak a probléma megoldásában.
Ami nekem fontos, hogy mindkettő dinamikus személyiség, az első perctől kezdve létrejött köztünk az összhang, és a kiváló kommunikáció.
Minden üzletember számára ajánlom a könyvelő irodát, ha a fenti elvárások nekik is fontosak, amelyről nincs kétségem.
Dr. Kiss György
Fehér Gyémánt Bt
2014. óta bíztam meg Balázsékat vállalkozásom könyvelésével és két éve férjem cégeinek könyvelését is ők végzik, problémamentesen, precízen és naprakészen.
Mindig rendkívül segítőkészek, kéréseinkre, kérdéseinkre nagyon rövid időn belül kapunk választ, még akkor is, ha a könyvelő feladatokon túlmutató, egyéb természetű tanácsot kérünk tőlük. A csapat minden tagja nagyon kedves és magas színvonalon végzik munkájukat.
Aki szeretné vállalkozását jó kezekben tudni, annak mindenképp őket ajánlom!

Opálszkiné Lédeci Beatrix
Mo-Pro Kft
A munkavégzés helye
Budapest, 14. kerület, Kerékgyártó utca 47-49.
Miért mi?
Legyél Te is a csapatunk tagja, mi már várunk rád 🙂
Töltsd ki az alábbi űrlapot, valamint töltsd fel az önéletrajzodat (nettó fizetési igény megjelöléssel) és egy motivációs levelet (Hogy miért szeretnél Nálunk dolgozni?)! Hamarosan felkeresünk!