Minden adózási és pénzügyi feladat terhét levesszük a válladról
Tudatos Könyvelői szolgáltatásainkkal, tanácsadásainkkal és egyedi módszereinkkel megtaláljuk a legkedvezőbb adózási lehetőséget, kiszámítható és költséghatékony pénzügyi hátteret teremtünk, és stabil alapot adunk céged folyamatos fejlődésének.

141
elégedett ügyfél

7
profi könyvelő

14
NAV-biztos év

8
munkaórás válaszadási garancia

141
elégedett ügyfél

7
profi könyvelő

14
NAV-biztos év

8
munkaórás válaszadási garancia
Miben más a Tudatos Könyvelés?
Biztosan te is észrevetted már, hogy az operatív feladatokban való túlzott részvétel elvette a fókuszt a cég folyamatos fejlesztéséről. Pedig az állandó tűzoltás és mikromenedzselés helyett fókuszálhatsz inkább a sikereid elérésére.
A Tudatos Könyvelés nem szimpla könyvelői szolgáltatás. Annál sokkal több.
Egy olyan könyvelési módszerről beszélünk, amely a működőképes pénzügyi modell megalkotásától, a megfelelő cash flow és adóstratégia kialakításán át, egészen a bérszámfejtésig segít téged a siker útján.

Töltsd ki az űrlapunkat!
Űrlapunkat kitöltve felveheted velünk a kapcsolatot és röviden vázolhatod, milyen megoldandó feladatok állnak előttünk.

Tervezzünk együtt!
Közös egyeztetések és tervezési folyamatok mentén javaslunk neked irányokat, amelyekből kiválaszthatod a számodra legszimpatikusabbat.

Dőlj hátra! (Képletesen.)
Megállapodásunk után ugyanis minden ránk bízott feladatot ellátunk és minden értékes információt átadunk feléd. Neked csak a cégedet kell menedzselned.
Hogyan tudunk segíteni?

Könyvelés
Nem csak az adóügyeidet intézzük. Riportokkal, tanácsokkal és új pénz- vagy időtakarékossági lehetőségekkel segítünk egy nyugodtabb, költséghatékonyabb, eredményesebb cég fejlesztésében és menedzselésében. Lényegében legális pénzügyi kiskapukat mutatunk.

Bérszámfejtés, munkaügy
A sikeres cég alapjai a precíz és előrelátó bérszámfejtés és munkaügyi folyamatok. Egyedi igényeidet figyelembe véve, folytonos kommunikációval és pontosan betartott határidőkkel tesszük kiszámíthatóvá és hatékonnyá a munkaügyeid.
Bérszámfejtés, munkaügy
A sikeres cég alapjai a precíz és előrelátó bérszámfejtés és munkaügyi folyamatok. Egyedi igényeidet figyelembe véve, folytonos kommunikációval és pontosan betartott határidőkkel tesszük kiszámíthatóvá és hatékonnyá a munkaügyeid.


Többdimenziós könyvelés
Érdekel, hogy mennyire dolgoznak hatékonyan az egyes részlegek? Hogy mekkora a bevételtípusonkénti nyereség? Vagy épp milyen a munkatársak termelékenysége? A többdimenziós könyveléssel folyamatos riportokban kapod meg ezeket az adatokat – és még többet, ha szükséges.
KIVA ügyintézés
Magyarországon a társasági adó (TAO) a legnépszerűbb adózási forma. De korántsem biztos, hogy a legköltséghatékonyabb. A kisvállalati adó (KIVA) sok esetben jobb a TAO-nál. Nézzük meg, nálad is így van-e!


KIVA ügyintézés
Magyarországon a társasági adó (TAO) a legnépszerűbb adózási forma. De korántsem biztos, hogy a legköltséghatékonyabb. A kisvállalati adó (KIVA) sok esetben jobb a TAO-nál. Nézzük meg, nálad is így van-e!

Cégalapítási tanácsadás
A siker sokszor azon múlik, hogy milyen alaposak voltunk, amikor kijelöltük az utat a cég számára. Megfelelő adózási forma, pénzügyi stratégia kialakítása és az ezekkel járó adminisztráció. Ezekben segítünk neked a cégalapítási tanácsadásunkkal.
Komplex audit
Komplex auditra leggyakrabban a könyvelőváltás előtt álló cégvezetők érkeznek. (De nem csak ők.) Ez a tanácsadás mindenképpen hiánypótló, ha biztos akarsz lenni abban, hogy minden rendben van a céged könyvelésével.


Komplex audit
Komplex auditra leggyakrabban a könyvelőváltás előtt álló cégvezetők érkeznek. (De nem csak ők.) Ez a tanácsadás mindenképpen hiánypótló, ha biztos akarsz lenni abban, hogy minden rendben van a céged könyvelésével.

Adóstratégiai tanácsadás
Segítünk kiválasztani és maximálisan kihasználni a cégednek legmegfelelőbb adózási formát. Konkrét számítások és előrejelzések mentén mutatjuk meg, hogy van-e jobb megoldás a mostaninál adózás terén. Így pénzt spórolunk a cégednek és lehetőséget adunk a hatékonyabb és gyorsabb növekedésre.
Miért éri meg velünk dolgozni?
Az, hogy elvégezzük a ránk bízott könyvelési feladatokat: alap. Emellett azonban proaktív segítségre is számíthatsz. Időnként könyvelési és adózási javaslatokkal fogjuk segíteni a munkád, illetve folyamatosan emlékeztetünk a könyvelési teendőkre, hogy véletlenül se késsen semmi.
De ez nálunk még mindig alap. Hadd mutassunk néhány extrát, ami miatt tényleg jól jársz, ha mi végezzük a könyvelésed.

Nemcsak a számok, az emberek nyelvén is értünk
Az ügyfeleinkkel nagyon jó viszonyt ápolunk és arra törekszünk, hogy a könyvelésen és szakmai tanácsokon túl, emberileg is támogassuk őket, amiben csak tudjuk.

10-ből 9-szer biztos, hogy azonnal felvesszük a telefont
Ha pedig épp egyetlen kollégánk sem tud válaszolni, 1 órán belül visszahív, hogy megválaszolja a kérdésed vagy segítsen megoldani a felmerülő problémát.

Nem csupán az elvárt szinten dolgozunk, hanem felette
Célunk, hogy ne csak kötelezőket teljesítsük, hanem attól többet tegyünk. Hogy 100%-ban a céged fejlesztésére tudj fókuszálni, amíg mi intézzük a könyvelésed

Komolyan vesszük a munkát, de viccesek is tudunk lenni
Hozzánk nem kell idegesen, frusztráltan érkezned – és elmenőben is vidám, pozitív leszel. A profizmus és a humor nem ellentétek. Sőt.
És még mindig nincs vége a listának...
Azoknak az ügyfeleinknek, akikkel a közös munka során beigazolódik, hogy egyezik a hozzáállásunk az (üzleti) élethez, a könyvelésen felül még számtalan dologban tudunk segíteni. Egyedi megállapodás alapján.
Így segíthetünk a te cégednek is
(7+1 módszertan a sikerért)
Működőképes üzleti és pénzügyi modell
Következetes üzleti- és pénzügyi modell nélkül csak ösztönből lehet vállalkozni, tudatosan nem. Az ösztönből vezetett vállalkozás azonban feldobott érméhez hasonlít: vagy bejön vagy nem. Ha viszont megtervezzük az üzleti és pénzügyi lépéseket, jó eséllyel előre tudjuk modellezni a várható forgatókönyveket.
Profitábilis árazási stratégia
A legtöbb vállalkozás problémája a nem megfelelő árazásból adódik. Ha túl magas az ár, a potenciális ügyfél máshoz fordul. Ha túl alacsony, a cég veszteséges lesz és a csőd felé zakatol. Ezért fontos a nyereséges árazás az első pillanattól.
Munkatársak motivációja
Kedvetlen, lézengő munkatársakkal nehéz nyereséges céget vezetni. Piacvezetőt pedig közel lehetetlen. A jó termelékenység alapja a motivált, proaktív, lelkes munkatárs. Ezért fordítunk az együttműködés során nagy hangsúlyt a munkatársaid motivációjára is.
Követeléskezelés
A nem fizető ügyfél két dolog miatt nem fizet: nem tartja fontosnak, vagy nem tudja kifizetni. Mindkettő probléma, mert foglalja a helyet ez az ügyfél egy jól fizetőtől. Mi segítünk az eredményes követeléskezelésben is, hogy minden számlád kifizetett legyen.
Jó cash flow és stabil pénzügyek
Ezek elengedhetetlenek ahhoz, hogy versenyképes, folyamatosan fejlődő céget vezethess. Jó cash flow és stabil pénzügyek nélkül a munkatársak kifizetése is nehézkessé válhat, nemhogy a piaci környezet által diktált folyamatos fejlődés biztosítása.
Többdimenziós könyvelés (elemzés, kontrolling)
A nem fizető ügyfél két dolog miatt nem fizet: nem tartja fontosnak, vagy nem tudja kifizetni. Mindkettő probléma, mert foglalja a helyet ez az ügyfél egy jól fizetőtől. Mi segítünk az eredményes követeléskezelésben is, hogy minden számlád kifizetett legyen.
Megfelelő adóstratégia
Segítünk kiválasztani a céged számára legmegfelelőbb adózási stratégiát. Lehet, hogy a céged már most is költséghatékonyan működik, de működhetne költséghatékonyabban is. Ha nem szeretnél pénzt hagyni az asztalon, szívesen segítünk.
Üzleti inspiráció
Sokan állítják, hogy üzleti inspiráció nélkül is lehet sikeres céget építeni. És igazuk van. Olyan vállalkozást viszont, ami felforgatja a piacot és megváltja a világot, biztosan nem. Ha te ilyen céget szeretnél, minket keresel.
A NAV-ügyintézést majdnem elfelejtettük!
Meglévő ügyfelek számára, kapcsolt szolgáltatásként segítünk, hogy az adóhatóság felé az ügyintézés mindig maradéktalanul szabályos (és gördülékeny) maradjon. Már csak ezért is megéri minket választanod.
Ezt mondják ügyfeleink a közös munkáról
Számomra fontos volt a cégem megalapításánál, hogy a pénzügyeket, a könyvelést és adó tanácsadást egy olyan csapatra bízzam, akik profik és naprakészek az éppen aktuális változásokkal kapcsolatban. Az sem elhanyagolható egy hosszútávú együttműködésben, hogy emberileg is meglegyen az összhang, kiválóan működik a kommunikáció és a személyes kapcsolat is.
Ha Neked is fontos, hogy a céged könyvelését egy profi és pontos könyvelőirodára bízd, jó helyen jársz!
Nem csak szakmailag, de emberileg is kiváló csapat! Csak ajánlani tudom!

Korrekt, kedves és a szakmájukban kiváló emberek. Kívánhat bárki ennél többet? Andinál és Balázsnál igen, hiszen ez elmúlt több mint hét évben nem tudtam olyat kérni vagy kérdezni, amiben nem tudtak vagy akartak volna segíteni. Együtt nőttünk a könyvelő irodájukkal és azt hiszem együtt is maradunk most már. Örömmel ajánlom minden cégvezetőnek a K&K Consulting Könyvelő Irodát, akinek fontos a jó személyes kapcsolat és a rugalmasság.

Andrea és Balázs, a Kft tulajdonosai személyében olyan kedves, precíz, nagy tudású, a könyvelési terület minden kérdésében jártas embereket ismertem meg, akikre jó szívvel bízom cégünk könyvelési-számviteli–adó ügyeit. Immár 6 éve töretlen az együttműködésünk.
Biztonságban érzem ezt a nagyon fontos területet Náluk, ami nagyon fontos számomra. Köszönöm Nekik.

Szívesen ajánlom az irodát, mivel egy "maroknyi" csapat jól összedolgozva, pontosan, precízen, lelkiismeretesen, megbízhatóan végzi a munkát részünkre 2016. óta. Náluk mindig valaki felveszi a telefont és mindig van segítség, ha szükség van rá.
Szakmai kérdésekben egyértelmű, alapos, naprakész, gyors válaszokat, tanácsokat kapunk és szükség esetén jogi, adózási területre specializálódott szakértőket is bevonnak a válaszadáshoz, így minimalizálva az esetleges ellenőrzések bírság kockázatát és nagyban segítve, megkönnyítve az ügyvezető munkáját.

A K&K Consulting Könyvelő iroda tulajdonosait és csapatát valamivel több, mint egy éve ismertem, egy kompetens ismerősöm ajánlása útján jutottam el hozzájuk. Az ajánlásban nem is csalódtam!
Számos könyvelőn túl elmondhatom, végre nem kell aggódnom a könyvelés miatt, minden helyesen van elvégezve. Amit szakmailag kapok pontosság, precizitás, szakértelem. Amit emberileg az egy tiszta, kedves, közvetlen kommunikációs csatorna, ami nagyon megkönnyíti az együtt végzett munkát.
Várakozásomon felülien vagyok elégedett a munkájukkal, örömmel ajánlom Őket bárkinek!

Ajánlás révén jutottam el a K&K Consulting Könyvelő Irodához. Rögtön egy komoly kihívással kellett megküzdeniük, hisz a rapid könyvelőváltás miatt egy lezáratlan pénzügyi évet kellett átvenniük, s remekül megbirkóztak a feladattal.
Érdemben az első perctől fogva maximális biztonságban éreztük magunkat velük, hisz abszolút profizmus jellemzi munkájukat, mindenre kiterjed a figyelmük, időben tájékoztatnak a bennünket érintő változásokról. Megnyugtató, hogy velük profi képviseletet kapunk a különböző hatóságok előtt, a bevallások, mérleg mindig időben előáll. Az év közbeni eredményekről is rendszeresen kapunk tájékoztatást.
A szakmai munka mellett számomra az is nagyon fontos, hogy emberileg is kifejezetten kellemes a két vezetővel az együttműködés, és a K&K munkatársai is nagy összhangban dolgoznak az én kollégáimmal.
2019-ben lépünk együttműködésünk hatodik évébe, s eszem ágában sincs váltani.

Bátran ajánlom a K&K könyvelő csapatát mindenkinek, aki tisztességes üzletben érdekelt vállalkozást vezet.
A tulajdonosok (fiatal házaspár), akik nagy-nagy gondossággal válogatják meg a Náluk dolgozó embereket (a mai világban ez nagyon ritka), mind szakmailag és mind emberileg.
(Ez nem csak duma, Tényleg!)
Nekem már 6 éve könyvelnek. Eddig nem volt egyetlen egy panaszom sem Velük, ha valami kérdés felmerült akkor a lehető legrövidebb időn belül (még ha saját tapasztalat alapján nem is volt tudható a megoldás) időt, energiát nem kímélve profi módon utána jártak a kérdésnek olykor ha szükséges volt külön szakértőt is bevonva.
Jóérzésű, tisztelettudó, precíz, szakmailag elkötelezett, dinamikus csapat.

Spisák Sándor
Hosszabb ideje vagyok üzleti kapcsolatban a K&K Könyvelő Irodával, amelynek profizmusa számomra biztonságot jelent.
A könyvelő irodára jellemző, hogy tudják, hogy ügyfeleiknek mi a prioritása és kreatívak a probléma megoldásában.
Ami nekem fontos, hogy mindkettő dinamikus személyiség, az első perctől kezdve létrejött köztünk az összhang, és a kiváló kommunikáció.
Minden üzletember számára ajánlom a könyvelő irodát, ha a fenti elvárások nekik is fontosak, amelyről nincs kétségem.
Dr. Kiss Györgyi
Fehér Gyémánt Bt
2014. óta bíztam meg Balázsékat vállalkozásom könyvelésével és két éve férjem cégeinek könyvelését is ők végzik, problémamentesen, precízen és naprakészen.
Mindig rendkívül segítőkészek, kéréseinkre, kérdéseinkre nagyon rövid időn belül kapunk választ, még akkor is, ha a könyvelő feladatokon túlmutató, egyéb természetű tanácsot kérünk tőlük. A csapat minden tagja nagyon kedves és magas színvonalon végzik munkájukat.
Aki szeretné vállalkozását jó kezekben tudni, annak mindenképp őket ajánlom!

Opálszkiné Lédeci Beatrix
Mo-Pro Kft
Közel 8 éve vagyunk kapcsolatban a K&K Consulting Könyvelő Irodával. Szakmailag felkészült, precíz, alapos, emberileg megbízható, korrekt, udvarias, készséges és türelmes kollégákból álló cégre találtunk ebben a vállalkozásban.
A cég teljes körű szolgáltatást nyújt a könyvelés, bérszámfejtés, munkaügyek, adóbevallás, adótanácsadás továbbá a könyvvizsgálat és jogi képviselet területén is.
Bármilyen felmerülő kérdésünkre, problémánkra azonnal reagálnak, megoldásokat találnak és válaszaik minden esetben szakszerűek, helytállóak. A határidők betartásában példaértékűek.
Ismereteik naprakészek, folyamatosan elérhetőek, profi módon felkészültek a mai kortól elvárt online felületek használatában. A változásokat nyomon követik és erről folyamatosan tájékoztatnak.
A cégnél dolgozó kollégák minden helyzetben udvariasak, segítőkészek, munkájukat igen magas színvonalon végzik, érdeklődésük nem csupán szakmai, hanem személyes is.
Ajánljuk őket mindazoknak, akik szeretnék vállalkozásuk ügyeit egy kézben és nagy biztonságban tudni, hátradőlve bátran kimondani minden várt és váratlan helyzetben, hogy "Majd megkérdezem a könyvelőmet!"
Cégedre szabható könyvelési módszertan

Merev sablonok helyett egyedi megoldások
A konkrét keretrendszerek jól működnek. A kifejezetten az adott cég piacára és problémáira szabottak viszont kiválóan. Ezt adjuk neked is.

Feladatra várakozás helyett proaktív figyelem
Sok könyvelő várja és elvégzi a feladatot. Mi nemcsak teljesítjük a kéréseid, hanem javaslatokkal segítjük a munkád és az együttműködésünket.

Káros hallgatás helyett építő őszinteség
Ha úgy látjuk, veszélyes vizekre evezel vagy kétséges megoldást választanál, azonnal, őszintén jelezzük – és javaslunk egy kifizetődőbb megoldást.
Csináljunk a frusztráló, zavaros tűzoltásból nyugodt, kiszámítható könyvelési és pénzügyi rutint!
Mi történik, miután kitöltöm a formot?
Senior könyvelőnk 8 munkaórán belül felveszi veled a kapcsolatot, hogy időpontot egyeztessen egy online vagy személyes konzultációra. (Amelyik neked inkább megfelel.) Ezen az ingyenes konzultáción feltérképezzük a céged és megtaláljuk számodra az ideális könyvelési és pénzügyi megoldásokat.
Sürgős, így inkább telefonálnál?
Ha nem szeretnél várakozni, hívhatsz is minket +36 70 290 5556-es telefonszámon! Kollégáink munkaidőben (hétköznapokon 9-17 óra között) 10-ből 9 hívásra azonnal válaszolni tudnak – a maradék kettőt 1 órán belül visszahívják.
E-mailben kényelmesebb neked?
Írj nekünk a info@tudatos-konyveles.hu címre, és legkésőbb 8 munkaórán belül válaszolunk neked.